قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری را به اطلاع میرساند:
1- تارنمای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) از طریق "تماس با ما" را دارد. در این قسمت شما میتوانید با سه حوزه مدیریت، فناوری اطلاعات و روابط عمومی سازمان، بصورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
2- حوزه پاسخگویی میز خدمت - برای ارتباط با ریاست سازمان به قسمت ارسال پیام به ریاست، و برای برقراری ارتباط با سایر حوزه های به قسمت فناوری مراجعه نمایید.
3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
4- پرتال صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.