city
   
 
    • مرجع رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات مراجعه کنندگان

      مرجع رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات مراجعه کنندگان

      1. رسیدگی به مشکلات صنفی مردم : معاونت بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان - واحد رسیدگی به شکایات مردمی - تلفن 124

      2. رسیدگی به مطالبات مردمی - معاونت توسعه مدیریت و منابع - مسئول سامانه سامد - تفلن 03832223100 داخلی 347

      3. رسیدگی به شکایات از پرسنل - حوزه ریاست - حراست سازمان - تلفن 03832223100 داخلی 212

      4. ارائه پیشنهادات و انتقادات - مراجعه به میز خدمت سازمان

مجموع بازدیدها : 3,026,858
تعداد بازدید امروز : 417
آخرین به روزرسانی : 13:56  1398/02/31