city
   
 
    • راهبرد مشارکت سازمان

      راهبرد مشارکت سازمان

      راهبرد مشارکت سازمان

      • این سازمان کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه­ ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی خود را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.
      • کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ “انتقادها و پیشنهادات” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
      • شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظر سنجی ارباب رجوع” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند.درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
      • شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما”، شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند
      • شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی سایت” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به اداره ارسال نمایند.
مجموع بازدیدها : 3,026,871
تعداد بازدید امروز : 430
آخرین به روزرسانی : 13:56  1398/02/31