X
چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ ۱۰۲۳
چچ

بیانیه سطح توافق خدمات

بیانیه سطح توافق خدمات در وبگاه

مقدمه:

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری با توجه به جایگاه تأثیرگذاری که در عرصه صنعت، معدن و تجارت کشور دارد همواره درصدد ارتقاء سطح کیفی خدمات قابل‌ارائه به مشتریان، ساده‌سازی و شفاف‌سازی فرآیندهای اجرایی سازمان، به‌کارگیری شیوه‌های نوین و نوآوری در ارائه خدمات، به حداقل رساندن حضور فیزیکی ارباب‌رجوعان جهت دریافت مجوزهای مربوطه و... بوده است بدین منظور سعی نموده در تارنمای سازمان توافقاتی را برای ارائه خدمات مدنظر داشته باشد تا رضایت مراجعین را تأمین نماید.

مسئولیت سازمان:

این توافقنامه به‌منظور ارائه خدمات (به شرح ذیل) در تارنمای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان خدمت دهنده، به مراجعین به‌عنوان خدمت­گیرنده موردتوافق قرارگرفته است.

-دریافت ، پیگیری و پاسخگویی به نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایات مراجعین، در بخش انتقادات و پیشنهاد‌ها» در منوی راهنمای خدمات

-نظرسنجی از خدمات سایت و تکریم ارباب‌رجوع

-پرسش‌های متداول

-ارتباط با مدیران با ارسال پیام به آدرس ایمیل info@chbim.ir

-اطلاعات مدیران سازمان در بخش تماس با ما و واحدهای سازمانی

-اطلاعات مدیران شهرستان‌های تابعه در بخش «واحدهای سازمانی»

-زیر درگاه شهرستان‌های تابعه

-ارائه خدمات سازمان مناسب با نیاز مخاطبین در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت در بخش خدمات سازمان

-ارائه خدمات الکترونیکی در بخش میز خدمت الکترونیکی

-دسترسی به پیوندها و سامانه‌ها

-اخبار مرتبط با حوزه صنعت، معدن و تجارت

-قوانین و مقررات مرتبط با دستگاه

-آگهی‌های مناقصات و مزایده‌ها

-وجود RSS و فنّاوری‌های مشابه برای تبادل اطلاعات

-امکان چاپ و تهیه نسخه الکترونیکی در قالب فرمت‌های رایج pdf و غیره

-دسترسی به فرم‌های موردنیاز خدمات

-آرشیو اخبار

تعهدات سازمان مقابل دریافت‌کنندگان خدمات:

-در صورت هرگونه اشکال، قطعی و نقص فنی در تارنما اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد

-این سازمان تعهد می‌کند رازدار بوده و از حقوق و حریم خصوصی مراجعین پاسداری نماید

- در تمام تصمیمات و اقدامات، سیاست‌های کلی نظام را مدنظر داشته باشد

-قانون‌مدار و اعتدال‌گرا باشد و بر اساس ضوابط و قوانین رفتار نماید

-باراهنمایی و ارائه اطلاعات لازم و کامل سعی نموده رضایتمندی مراجعین را تأمین نماید

- به‌منظور جلوگیری از هرگونه مظاهر فساد اداری مانند رشوه و ... بخشی را در تارنما تعبیه نموده تا از این طریق به سازمان اطلاع‌رسانی گردد

-این سازمان در صورت تغییرات ایجادشده در خدمات‌رسانی در اسرع وقت به مراجعین اطلاع‌رسانی می‌نماید

- در صورت بروز نارضایتی ارباب‌رجوعان و انجام نشدن یا تأخیر بدون دلیل امور قانونی آن‌ها مراجعین می‌توانند از طریق تارنما شکایات یا عدم رضایت خود را اعلام نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد

تعهدات متقابل خدمت گیرندگان به سازمان:

- با پیشنهاد‌ها سازنده خود ما را یاری نمایند

-جهت دریافت اطلاعات موردنیاز به بخش‌های مربوطه مراجعه نمایند

-جهت حضور در سازمان مدارک موردنیاز را به‌صورت کامل به همراه داشته باشند

-درخواست‌های خلاف قانون از کارشناسان نداشته باشند

-هنگام مراجعه صبور و شکیبا باشند

-در صورت مشاهده مشکل در سایت با روابط عمومی سازمان به شماره 32223100 038 تماس حاصل فرمایند.

دوره عملکرد این توافقنامه:

-این توافق‌نامه با امضای رئیس سازمان اعتبار دارد.

- این توافقنامه از زمان درج در تارنما تا زمان نیاز به اصلاح برای تمام خدمات G2G اعتبار دارد.

خاتمه توافقنامه:

- این سازمان رضایتمندی و جلب رضایت ارباب‌رجوعان را سرلوحه امور قراردادِ و در جهت گسترش خدمات به مراجعین، حل مشکلات ارباب‌رجوعان تعهد نموده تا از هیچ کوششی دریغ نورزد.

- در صورت بروز هرگونه مشکل این سازمان موظف به پاسخگویی است.

سازمان صنعت، معدن و تجارت

چهارمحال و بختیاری

آدرس کوتاه شده:
فهرست طبقات
پربازدیدترین مطالب معرفی سازمان