X
دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵ ۳۴۹
چچ

مرجع رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و شکایات مراجعه کنندگان

1. رسیدگی به مشکلات صنفی مردم : معاونت بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان - واحد رسیدگی به شکایات مردمی - تلفن 124

2. رسیدگی به مطالبات مردمی - معاونت توسعه مدیریت و منابع - مسئول سامانه سامد - تفلن 03832223100 داخلی 347

3. رسیدگی به شکایات از پرسنل - حوزه ریاست - حراست سازمان - تلفن 03832223100 داخلی 212

4. ارائه پیشنهادات و انتقادات - مراجعه به میز خدمت سازمان

آدرس کوتاه شده:
پربازدیدترین مطالب معرفی سازمان
No Cache
Generate time: 1.523001352946
Query time: 0.8185388247172