X
فهرست مطالب خدمات
  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۴۳

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۴۲

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۴۱

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۴۰

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۴۰

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۳۹

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۳۹

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹۱۵:۳۸

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

No Cache
Generate time: 1.8472193082174
Query time: 1.2721807161967
From Cache
Generate time: 0.17132306098938
Query time: 0.051771879196167