X
فهرست مطالب خدمات
  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۳

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۲

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۱

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۰

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۰

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۳۹

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

  • خدمات غیر الکترونیک (حضوری)
    چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۳۸

    خدمات غیر الکترونیک (حضوری)

    یکی از اولویتهای این دستورالعمل برای تغییر، بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان و کسب و کار است با توجه به روی کرد “کاربر محور”، که به معنای تغییر از ” دولت اداری “به” ...

No Cache
Generate time: 1.3736793200175
Query time: 0.76972325642904